ضرورت رشتہ برائے بیوہ ڈاکٹر۔۔۔ تفصیلات 


نام ڈاکٹر۔۔۔۔۔
کاسٹ راجپوت
عمر 24 سال
رہائش کراچی
ازدواجی حیثیت بیوہ
شادی کے 6 ماہ بعد میرے شوہر کا ایکسیڈنٹ ہوگیا تھا جس کی وجہ سے وہ فوت ہوگئے مجھے کہتے ہوے بہت شرمندگی ہوتی ہے دوسری شادی کرنا چاہتی ہوں
ایک بچہ ہے میرا اور میرا اپنا پرائیویٹ ہسپتال ہے
مجھے ایسا انسان چاہیے جو میرا خیال رکھے میرا سہارا بنے عمر کی حد 40 سال تک ہے 10 سے 12 تعلیم ہونی چاہیے کاروبار یا نوکری نا بھی ہو کوئی مسئلہ نہیں ہے
میں خود سب سنبھال لوں گی
میری شرط صرف اتنی ہے کہ میرے بیٹے کو اپنا بیٹا سمجھے اس کا اور میرا خیال رکھے عزت دے بس مجھے اور کچھ نہیں چاہیے
923454584221+

ضرورت رشتہ
میرا نام شازیہ ہے
میں ایک گورنمنٹ سکول میں ٹیچنگ کرتی ہوں
45 ہزار تنخواہ ہے میری پیسے کی کوئی کمی نہیں ہے اسلام آباد سے تعلق رکھتئ ہوں
بس مجھے شادی کے لیے ایک اچھا لڑکا چاہیے جو ہر وقت میرا خیال رکھے دل کا اچھا ھو عمر کا مسلہ نہیں ھے میں بھی پوری محبت دوں گی
+923454548846

ضرورت رشتہ: بیوہ خاتون 1 بچی ہے اسے ساتھ رکھنا چاہیں گی
مہربانی کر کے سنجیدہ لوگ ہی رابطہ کریں
نام۔۔۔۔
عمر 26 سا
رہائش لاہور
تعلیم 12
کاسٹ سیال
رنگ گورا
مسلک اہلسنت
گھر کے سارے کام جانتی ہوں
اپنے گھر کو خود سنبھال رہی ہوں
مجھے ایک اچھے اور پیارے سے شخص کی تلاش ہے جو میرا سہارا بھی بنے اور میرا خیال رکھے

+923458454665